Zásilkovna

Co je Zásilkovna?

Co je Zásilkovna?

Jedná se o nového dopravce, který vám dodá zboží rychle a levně. Narozdíl od jiných dopravců vám objednávky nechodí přímo domů nebo na poštu, ale do konkrétních výdejních míst sítě Zásilkovna. Říká se jim Z-pointy.

V každém městě už dnes naleznete několik poboček, kde si zboží můžete vyzvednout. Vy sami si při objednávce určíte, kam chcete zboží zaslat. Zásilka tam pak na vás počká až 7 dní, ale dobu si můžete telefonicky prodloužit.

Prohlédněte si zboží přímo na místě a plaťte až poté. Vyhněte se nekonečným frontám na poště. Vyzkoušejte Zásilkovnu.

Kde najdu nejbližší Zásilkovnu?

Kde najdu nejbližší Zásilkovnu?

Síť výdejen Zásilkovna je široká. V současné chvíli mají více než 1900 poboček po České republice, Slovensku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku. Prohlédnou celý seznam si můžete zde.

Výdejny najdete ve všech větších městech po celé zemi. Možná, že každý den kolem nějaké chodíte. Poznáte je vždy podle označení logem Zásilkovna.

Kde najdete výdejní místo v Brně - Chrlicích?

Výdejní místo najdete na adrese:

Rebešovická 912/35a
643 00, Brno - Chrlice

Jsme tu pro vás:

Po-Út 10:00 - 15:00
St 10:00 - 17:00
Čt 10:00 - 15:00
10:00 - 15:00
So-Ne Zavřeno

Do kolika dnů si musím zásilku vyzvednout?

Do kolika dnů si musím zásilku vyzvednout?

Zboží vám na pobočce podrží vždy 7 dní. Tuto dobu si ale můžete zdarma prodloužit až na 21 dnů. Buď telefonátem přímo na pobočku, nebo kliknutím na odkaz na trasování zásilky, který jste od nás obdrželi v emailu.

Kdy je moje zásilka na místě k vyzvednutí?

Kdy je moje zásilka na místě k vyzvednutí?

Ještě než zásilka dorazí na pobočku Zásilkovny, dostanete od nás email, že jsme zásilku předali dopravci a odeslali. Zásilkovna vám následně emailem potvrdí přijetí zásilky do jejich online systému. V emailu obdržíte i odkaz na trasování zásilky. Můžete tak sledovat online, jak to s vaší zásilkou zrovna vypadá.

Ve chvíli, kdy je zásilka připravena k vyzvednutí na výdejním místě, vám přijde výzva emailem a SMS zprávou. V emailu i SMS zprávě vám přijde heslo, kterým se prokážete obsluze při vyzvednutí zboží na pobočce.

Zásilka je vázána pouze na heslo, můžete tak pro zboží poslat kohokoliv, pokud mu heslo nadiktujete.

Za jak dlouho moje zásilka dorazí?

Termín dodání je obvykle do druhého pracovního dne od chvíle, kdy zásilku předáme síti Zásilkovna. V době předvánoční ale doporučujeme počítat s možných zdržením.

Jak je to s platbou?

Způsob platby si zvolíte sami předem. Pokud chcete platit převodem na účet, obdržíte od nás podklady k platbě emailem. Zboží odesíláme v momentě připsání platby na náš účet.

V případě platby hotovostí přímo na pobočce, zaplatíte až při převzetí zboží na místě. Mějte tedy prosím s sebou připravenou hotovost. Ne na všech výdejních místech totiž lze platit kartou. O možnosti placení kartou na konkrétní pobočce se dozvíte při rozkliknutí detailu konkrétního výdejního místa zde.

Co když je zásilka poškozena?

Co když je zásilka poškozena?

Svoji zásilku si vždy dobře prohlédněte při přebírání zboží. Pokud na první pohled vidíte, že obal je poškozený, zásilku nepřebírejte a obsluhu výdejního místa okamžitě na problém upozorněte.

Obsluha následně osloví přímo nás a my vám zajistíme co nejrychlejší dodání nového zboží. Veškeré problémy se zásilkou tak nemusíte řešit vy, ale necháte je na nás.

V případě dotazů ohledně zaslání zboží sítí Zásilkovna nás prosím neváhejte kontaktovat na telefonním čísle +420 732 503 826.